ΥΠΘΠΑ

ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ Π/ΘΜΙΑΣ-Δ/ΘΜΙΑΣ

Αρχική Σελίδα Συχνές Ερωτήσεις
 



Συχνές Ερωτήσεις
 


  • 1. Ποιες μονάδες έχουν δικαίωμα πρόσβασης στο σύστημα;

    Δικαίωμα πρόσβασης στο σύστημα έχουν:
    1. όλες οι Δημόσιες και Ιδιωτικές Σχολικές Μονάδες Π/θμιας και Δ/θμιας (για καταγραφή των στοιχείων τους στις διαθέσιμες φόρμες ανάλογα με τον τύπο σχολείου)
    2. τα Γραφεία, οι Διευθύνσεις και οι Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης (για έλεγχο δεδομένων των σχολείων της περιοχής ευθύνης και πρόσβαση στα αντίστοιχα στατιστικά)
  • 2. Τα Γραφεία Φυσικής Αγωγής έχουν δικαίωμα πρόσβασης στο σύστημα;

    ΟΧΙ!!! Τα Γραφεία Φυσικής Αγωγής ΔΕΝ έχουν δικαίωμα πρόσβασης στο σύστημα.
  • 3. Τι χρησιμοποιώ σαν Όνομα Χρήστη και Κωδικό Πρόσβασης;

    Σαν Όνομα Χρήστη και Κωδικό Πρόσβασης χρησιμοποιείτε αυτά που χρησιμοποιεί η μονάδα για την πρόσβαση στην υπηρεσία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου - Επίσημος Λογαριασμός της Μονάδας.
  • 4. Η Σχολική Μονάδα έχει πολλούς λογαριασμούς, ποιός είναι ο Επίσημος Λογαριασμός;

    Ο Επίσημος Λογαριασμός της Μονάδας είναι αυτός που αντιστοιχεί στο e-mail: mail@<Μονάδα>.<Νομος>.sch.gr
  • 5. Το Όνομα Χρήστη είναι της μορφής s_xxxxxxx. Είναι σωστό;

    ΟΧΙ!!! Αυτό το Όνομα Χρήστη δεν είναι σωστό, γιατί οι κωδικοί του ΠΣΔ δεν είναι αυτής της μορφής. Ο κωδικός αυτός χρησιμοποιούταν παλαιότερα στην εφαρμογή ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ του ΚΕΕ, και δεν έχει καμία σχέση με τον κωδικό του ΠΣΔ.
  • 6. Δεν γνωρίζω τον Όνομα Χρήστη ή/και τον Κωδικό Πρόσβασης. Πως μπορώ να τα μάθω;

    Μπορείτε να απευθυνθείτε στην Υπηρεσία Υποστήριξης Χρηστών του ΠΣΔ στο τηλέφωνο 801.11.801.81 (Αριθ. Κλήσης με αστική χρέωση) ή με βάση τα ειδικά στοιχεία επικοινωνίας που υπάρχουν για κάθε Νομό. Μην απευθύνεστε σε αυτό το τηλέφωνο για κανέναν άλλον λόγο.
  • 7. Γιατί ενώ χρησιμοποιώ σωστό Όνομα Χρήστη και Κωδικό Πρόσβασης μου εμφανίζεται μήνυμα "Authorization Required";

    Γιατί προφανώς το Όνομα Χρήστη η/και ο Κωδικός Πρόσβασης είναι λάθος. Απευθυνθείτε στην Υπηρεσία Υποστήριξης Χρηστών του ΠΣΔ στο τηλέφωνο 801.11.801.81 (Αριθ. Κλήσης με αστική χρέωση) ή με βάση τα ειδικά στοιχεία επικοινωνίας που υπάρχουν για κάθε Νομό κι ελέγξτε την ορθότητά τους. Μην απευθύνεστε σε αυτό το τηλέφωνο για κανέναν άλλον λόγο.
  • 8. Γιατί ενώ χρησιμοποιώ σωστό Όνομα Χρήστη και Κωδικό Πρόσβασης μου εμφανίζεται μήνυμα με κόκκινα γράμματα "Η είσοδος επιτρέπεται μόνο στις Σχολικές και Διοικητικές Μονάδες ...";

    Δεν έχει ενεργοποιηθεί σωστά η εγγραφή της μονάδας σας στο σύστημα. Στείλτε email στην διεύθυνση survey-help[@]sch[.]gr (χωρίς τα [,]) με θέμα "Αδυναμία Εισόδου" ενημερώνοντας επίσης για το Ονομα Χρήστη που χρησιμοποιείτε και τον 7ψήφιο ΚΩΔΙΚΟ ΥΠ. της σχολικής μονάδας.

    Μη στέλνετε μηνύματα στη διεύθυνση αυτή για κανένα άλλο λόγο, γιατί θα καθυστερήσει η διεκπεραίωσή τους. Για οποιονδήποτε άλλο λόγο χρησιμοποιήστε την "Αναφορά Προβλήματος" της εφαρμογής.
  • 9. Χρησιμοποιώ Firefox (ή Mozilla) για είσοδο στο σύστημα, αλλά έχω πρόβλημα σε κάποιες φόρμες. Μπορώ να κάνω κάτι;

    Η έκδοση της εφαρμογής από το σχολικό έτος 2005-2006 και μετά έχει ελεγχθεί και δουλεύει σωστά σε Mozilla 1.7.12 και Firefox 1.5.0.4. Βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε νεότερη έκδοση από τις προαναφερθείσες. Εαν εξακολουθείτε να έχετε πρόβλημα, χρησιμοποιήστε τον IE όπως ακριβώς λέει και η σύσταση στο αριστερό μέρος της σελίδας.
  • 10. Ο browser κολλάει σε μια λευκή σελίδα με την λέξη "Ανακατεύθυνση...". Τι φταίει;

    Βεβαιωθείτε ότι έχετε ενεργοποιημένη την javascript στον browser. Εαν είστε σίγουροι ότι έχετε ενεργοποιημένη την javascript, δοκιμάστε να κάνετε ανανέωση της σελίδας πατώντας το F5.
  • 11. Ενώ συμπληρώνω σωστά τις φόρμες δεν γίνεται αποστολή κι ενημέρωση των στοιχείων. Τι φταίει;

    Βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε έκδοση browser νεότερη από τις προαναφερθείσες και επιπλέον οτι έχετε ενεργοποιημένη την javascript. Εαν είστε βέβαιοι για τα προηγούμενα, χρησιμοποιείστε την "Αναφορά Προβλημάτων" της εφαρμογής. Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη στο αριστερό μενού επιλογής στην κατηγορία "Βοήθεια".

    Στην "Αναφορά Προβλημάτων" εισάγετε το είδος και την περιγραφή του προβλήματος που αντιμετωπίζετε. Όσο περισσότερα στοιχεία δώσετε, τόσο πιο εύκολη θα είναι για εμάς η αντιμετώπιση του προβλήματος.

    Για οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίζετε μετά την είσοδό σας στο σύστημα, ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ και μην στέλνετε email

    ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ REPLY ΣΤΟ email ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΑΣ

  • 12. 'Οταν κάνω κλικ στην βοήθεια ή στην εκτύπωση το παράθυρο που ανοίγει δεν αλλάζει μέγεθος. Τι φταίει;

    Αν χρησιμοποιείτε Internet Explorer κάντε τα παρακάτω: ανοίξτε έναν Internet explorer, επιλέξτε από το μενού, ΕΡΓΑΛΕΙΑ->ΕΠΙΛΟΓΕΣ INTERNET->ΑΣΦΑΛΕΙΑ->ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΛΕΓΧΟΥ και ενεργοποιήστε την επιλογή:allow websites to open windows without address or status bars.
    Αν χρησιμοποιείτε Mozilla Firefox, επιλέξτε από το μενού, ΕΡΓΑΛΕΙΑ->ΕΠΙΛΟΓΕΣ...->ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ->ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ JAVASCRIPT και από την επιλογή για προχωρημένους επιλέξτε το πρώτο και το τριτο κουτάκι.